Du talar från hjärtat, säger precis vad du tycker och tänker. Du såg, och lärde mig nånting om mig själv. Jag är evigt tacksam att du är den du är, och att du gav din tid till mig

En sväng till thuns med Caroline och Louise fick det bli idag! Mycket trevligt, mina töser dedär :) å så var jag som sagt på volleyboll möte ikväll. Riktigt taggad på säsongen, men tänk om vi flickor hade haft ett lag. Då hade jag fan hoppat av lycka och bara struntat i allt tråkigt som förstör ens vardag. Men jag ska inte deppa för det. Blir ju iaf träningar å jobb för grabbarna istället vilket jag tycker är minst lika kul :) och imorgon vankas det jobb, jamen. Hörs då


Kommentarer
Postat av: Mia

Fixade du in några snyggingproffs? :D

2012-08-29 @ 22:23:28
URL: http://lifeisalaugh.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha bra jag litar på dig ja! :D

2012-08-31 @ 09:52:59
URL: http://lifeisalaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0