fel av mig

efter fyra timmars sömn, ett jobbpass mellan 10-19 och ett hårt jävla slag i magen så var jag totalt nerbruten. det gjorde så ont att höra dom där orden att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. nog för att jag också bara är "människa" men när man verkligen försöker göra sitt bästa och får höra nått sånt där så bara faller man. pina mig igenom de nio timmar innan jag fick gå därifrån.. för att komma på andra tankar så fick jag förfrågan om att gå på bio med erika och mårten. vi såg spindelmannen, och den var riktigt bra faktiskt! synd bara att folk ska vara så dumma och gå ut innan filmen är slut. krattskaft. bättre avslut på den dagen.

Kommentarer
Postat av: Erika

Puss mitt hjärta!

2012-08-03 @ 14:37:09
URL: http://eerikajo.blogg.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0