marsa alam 2012

min första utlandsresa bjöd på både plus och minus kan man säga. flygresan till och från gick galant. hotellet var stort och saftigt. och jag förnekar inte att det var otroligt skönt att få komma bort från allt lite!
men klart som fan så ska jag ha otur, tredje dagen nere i egypten så hade jag bränt sönder hela ansiktet och lite på kroppen. så jag låg inne en hel dag och sen vare skuggan som gällde för mig.. hade sår och var torr i hela fejset vilket kändes så hemskt... men ändå så kunde jag ha kul :)

om man ska sammanfatta lite fint vad vi gjorde om dagarna så gjorde vi följande; bada, sola, vatten gympa med gästerna, åt gott, titta på shower, drack drinkar, skratta och hade det allmänt skönt!


det absolut bästa på hela resan var helt klart att få spela beach volley med alla fina människor!! de kom från världens alla håll, frankrike, polen, italien, åland och många fler. heeeelt jävla underbart! vi hade också roliga aktivitetsledare, fick smeknamn som "madonaaaa" och "the best volleyboll player" hahah vilka lirare alltså :) slänger in mobilbilder nu så får vi la se om de tillkommer några till sen!

image description
image description
image description
(utsikten från balkongen mina damer och herrar)
image description
image descriptionimage descriptionimage description
(en mycket mildare bild av hur jag såg ut.. haha)

(beachplan - mitt andra hem)

(nudelmannen, en riktig klippa i köket)


Kommentarer
Postat av: Erika

Gud så härligt! :D och Gud så tjusiga ni var!

2012-02-29 @ 22:47:39
URL: http://eerikajo.blogg.se/
Postat av: Evelina

Fan va snygg och smal och sexig och läcker du blivit gumman!!(inte för att du inte var det förr!) avundsjuk på dig som fick åka utomlands, hoppas du hade det awesome! Puss <3

2012-02-29 @ 23:40:00
URL: http://frankiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0