kronjuvelerna

igår var jag på bio, som jag inte har varit på.. jaa minst två år! haha såg iaf the stig helmer story, och den var bra! fint sällskap fick jag med mig å :) idag blev det till att mysa med mormor, morfar & madde. löste korsord och fika lit. sen har jag spenderat min kvällen hos camilla med erika! blev lite filmmys och en redig kopp med skratt. slängde ihop en kladdkaka åt flickan min för att hon inte mådde så bra i skallen. och jag tror den gick hem faktiskt!

nu är jag nöjd för dagen. och imorgon vid nio tiden så far jag, jenny k , mia & jenny g till katrineholm för att titta på GP! ska bli mycket roligt tycker jag

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ses där!! Hoppas vi hinner prata lite :D kramiz <3

2012-01-05 @ 00:25:48
URL: http://frankiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0