en fredag med både glädje och otur

jag är en sån person som tror på skrocker. tex så lägger aldrig nycklarna på bordet eller går på a-brunnar. så självklart så tror jag att fredagen den 13 ger en otur. och se på fan att den gav mig otur. nu kanske jag inte kommer att få min iphone ändå.. ska ringa telia i nästa vecka och höra vad det är för fel. sen så gick mina vinterskor sönder. alltså hallååå, de var ju inga budget skor jag köpte direkt? fett less

men igår blev det även en spontanträning med uppsala volley. följde med erika som har tränat där några gånger, och visst var det kul att få träna ordentligt med tränare å riktiga övningar! tränaren var en bekant sen i somras vilket var fint :) min insatt under träningen var helt ok, bättre än förväntat. och om jag får säga såhär så har uppsala en heeel del att träna på. inget jävla å annama där inte. men de kommer väl! kul vare iaf och jag får se om jag får träna där någon mer gång :) på kvällen sen hade jag och erika mys hemma hos mig. vilket kändes helt rätt!

nu jävlar har syster agerat kock igen. denna gång har hon gjort inbakad fläskfile med klyftpotatis och en hemlig effterätt. gött värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0