glädjen som aldrig tar slut

kan inte med ord beskriva hur stolt jag är över min kusin amanda. hon har nu spelat vm där tjejerna kom på en tredje plats och nu är hon nera i österriket och spelar OS. hennes pappa och min farfar (hennes morfar) är också på plats för att stötta henne. det fanns möjlighet att följa med, men nu sitter jag här hemma och följer hennes framgångar. de går bra för tjejerna. 11-0 seger mot tyskland och en 3-0 seger idag mot självaste österriket där amanda gör första målet! nu väntas semifinal.
jag låter bilderna ovan tala för sig själv. jag blir rörd. världens bästa människa. love you ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Kul att ni ville testa det :D så kör vi hårt på måndag igen :)

2012-01-18 @ 11:56:11
URL: http://lifeisalaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0