turen har vänt mig ryggen

ja de va tamefaan mig en svängig måndag idag. börja redan på morgonen, byxjävlarna spricker och de nymålade naglarna lika så. tappar bort en vante på tåget. har 35 min planering med min "andra klass" av idrott b innan jag sen tar mitt pick och pack och far hem igen. lämna in skorna på lagning och sen fick jag ett glädjande mejl av telia också att jag kommer att på min telefon (tack!) när jag kom hem sen så kände jag mig skapligt glad. taggad på att få svettas lite men nejdå. fys en timme med bästa brudarna innan vi lira lite boll. och jag säger å de, karljävlar som tror att dom är bättre än alla andra. det gör mig så himla matt...

men imorgon ska jag in till gävle en sväng och äntligen få hem min tröja! sen lutar det åt att det blir fys före bollen imorgon med. fan gillar´t!

krossa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0