ett nytt kapitel

gårdagskvällen bjöd på en massa göttiga saker! vi dansa satan och drack en hel del smarria grejer vettni. extra kul vare att både amanda och evelina drog sin första krogrunda igår! skapligt trevligt. fick sen med mig två sovsällskap hem och de somnade ovaggat i sängen här hemma. jag däremot har en förmåga att bli jäävlig pigg fasten jag har hållit igång hela kvällen. kan fan inte sova. måste vara så att jag inte vill sluta när det är som roligast helt enkelt ;) men tack så jefla mycket för kvällen, det där gjorde vi bra! ♥

sitter för övrigt och leker lite med mitt nya liv... jajemeen, nu är jag också ägare till en iphone!! hade sån tur att mina proffs barro och rille hjälpte mig nu på kvällen och starta uppn. så himla glad nu hihi :D


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack själv min sköna! Förresten så är det min andra runda ;) kram!! :D<3

2012-01-29 @ 01:09:57
URL: http://frankiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0