2011 i korta drag

nej nu smäller vi av en summering av 2011 tycker jag!

personligen så kan jag tycka att jag har varit en riktig bitter brud ibland. prestationsångesten och alla dessa tankar har varit väldigt jobbigt. och tala inte om tidsbristen. att den där jävla tiden aldrig räcker till.. men jag har också sprudlat av lycka, och glädje över saker som hänt!
iallafall så kunde inte året börja bättre, en resa ner til grand prix gjorde mig bara ännu mer taggad på att spela i allsvenskan som skulle bli en sjuhelvetes upplevelse! alla bilresor upp & ner i det avlånga landet, matcherna, gemenskapen och allt det där roliga imellan. nej det var en grym tid mina vänner. vi sluta sen på en tredjeplats och resan kunde blivit längre men den fick där tyvärr ett långt slut för tierps damer. under denna hektiska period så fanns det inte mycket annat i min vardag än skola, träning och matcher. visst, det var verkligen awesome! men på nått sätt så fanns inte tiden där till annat..

sen blev det en och annan supporterresa också för att heja på våra volleybollgrabbar! Linköping x2 & Falkenberg x2. inte varje dag man tar sådana resor inte, men kul vare må ni tro! sen hade jag även en av mina bästa helger på Swedish beach tour som ägde rum i uppsala i juni månad. perfekt väder, underbara människor och sjukt bra beach matcher. nej där levde & andades jag verkligen beach i tre dagar! love och tack till alla.

2 mars vare äntligen min tur att få kalla mig "vuxen". inte så peppad på livet och vad det då erbjöd. men fram åt sommaren så börja man uppskatta det lite mer när ens vänner också hade åldern inne! krogen har man väl hunnit med och avvecklat några gånger detta år, vilket har varit både ris och ros. men dansen har väl varit toppen all the time! sommaren kom sen och bjöd på en hel del roliga äventyr. ön blev det varje tisdag med olika sällskap & händelser varje gång. bergstäckten utnyttjades väl, och även beach har det spelats en hel del! kommit in i ett nytt kompisgäng och träffat på en massa nya människor. och ännu en gång insett hur lite världen faktiskt är ibland! även spenderat några dagar i snatra vid stugan. dock har det inte blivit någon resa upp till sundsvall i år. myyycket tråkigt faktiskt.. men en tripp till leksand har det blivit! och sen har det firats en hel del i år också, pappas nya giftemål som firades med hela släkten, mattias & torbjörns student, farfar 70, morfar 65 och en hel del drös till! har även tittat på min första allsvenska fotbollsmatch live haha!

hösten kom och vintern lika så. eller? ingen snö har väl varit ett jävla minus i år. usch. och skolan har väl aldrig känts så jobbig och svår som nu. skulle jag verkligen klara av allting? tur då att man har klasskamrater som ställer upp! när det inte blev något seriöst med volleybollen så har tiden bara poffat upp från ingenstans! trots sena träningskvällar så har man haft mer tid. men inte gjort något vettigt av den? joovars, erika och jag har varit hurtiga som få och traskat många mil detta år! hade tom kakförbud en månad om jag inte minns helt fel ;)

min familj & mina vänner har och kommer alltid vara prio ett i mitt liv. och jag kan känna att jag har kommit alla lite närmare faktiskt! och kära hjärtanes vad många fina själar jag lärt känna detta år. :) men även många som jag trodde jag hade förlorat, men som har funnits där för mig hela tiden. det gäller det där att bara våga. för har du en gång kommit in i mitt liv, så finns det alltid en bit kvar. 

jag skulle kunna fortsätta skriva i oändlighet men nöjer mig med detta. finns säkert saker som inte nämnts här som jag fått varit med om. men allt finns kvar. hos mig. föralltid.























Kommentarer
Postat av: Erika

Asso promenaderna o afrika.. Haha! Dags att ta upp dom igen kanske? :) puss

2012-01-03 @ 10:48:36
URL: http://eerikajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0