Sanningen gör ont

Det är vid sånna här stunder jag inser hur mycket jag har vuxit inombords och som människa. Man ska lyssna till sitt hjärta och man ska ta vara på dem man älskar innan det är för sent. För du vet aldrig när den där plötsliga vändningen kommer. Allt kan ta slut på ett ögonblick. En sekund. 

Det verkligen skär i hjärtat på mig när jag tänker på alla jag saknar. Jag vet inte ens om ni saknar mig, men jag är helt säker på att utan er hade jag inte varit den jag är idag. Jag är så fascinerad av ödet, hur man kan möta personer från fjärran land och bara känna ren jävla lycka direkt. När man känner att valen man en gång gjort har fått en att komma dit man är idag. Obeskrivlig känsla. För om jag inte hade gjort "så" hade det "där" kanske aldrig hänt. Ja det kan fortsätta hur långt som helst. Men jag lever verkligen för det jag har fått varit med om. Fan. Fan vad jag saknar allt som hänt. Vrid tillbaka klockan, pausa livet där allt var som bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0