Thorén bussines school in my heart

för tre år sedan gjorde jag mitt val. och på sommaren var det klart. jag skulle gå mina tre gymnasium år på thorén bussines school, i uppsala. alla mina tidigare planer om att kanske gå på rig i falköping eller på högbergs i tierp fanns nu längre inte på kartan. och precis den 24 augusti 2009 började äventyret. första dagen var jag huuur nervös som helst, allt var så nytt och overkligt. men efter någon dag så kändes det så förbannat rätt. och nu kan jag säga att jag ångrar mig inte en sekund att jag gjorde det här valet. snarare tvärtom, jag är så otroligt tacksam över det!

att sitta här och bara tänka tillbaka på allt som vi har fått gjort och upplevt tillsammans är helt underbart. det har varit så jävla kul, och fyfan vad vi har skrattat. eller vad JAG har skrattat! så otroligt mycket minnen det har blivit på dessa tre år! tänk första veckan då vi campa med ettorna och tvåorna från ce & cn, vi visste knappt vilka som gick med varandra men det spelade ingen roll. de vart till en kul grej ändå! och mycket mycket mer skulle det bli under årens gång! haha ja gud alltså :)

men att man nu måste börja intala sig själv att det här snart är slut inom några timmar är inte det lättaste. det som varit ens vardag och liv ska nu bara få ett slut. jag vill inte. jag vill verkligen inte lämna den där känslan av gemenskap och kärlek som vi har byggt upp. mina fina klassisar. alla otroligt fina människor på skolan. separationsångesten bara bubblar. för så mycket som jag har lärt mig, fått stöd och vuxit som människa går inte att beskriva. jag började som ett frö och har nu snart blommat upp. helt otroligt vad mycket man har givit och fått tillbaka. jag älskar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0