Intersport 20 mars 2012

Jag vet inte vad som hände. Men ack vilken vändning dagen fick! Blev uppgraderar med ordinarie tröja och namnbrickan där det igår stod "praktik" på, står det nu istället "ny på jobbet"! Känslan när Philip räcker fram den och säger: nu är det fanimig på tiden, välkommen marina! Var helt galet, blev så tagen av stunden att jag gick och var nervös då istället haha. Ändå hade vi pratat om jobb före men inte trodde jag de skulle gå så snabbt haha.. Men glad blev jag och dagen sluta helt klart bra. Lärde mig massa och nu är det bara att kötta på de få dagar som är kvar av praktiken.

Åh mina fina arbetskollegor! Tack för att ni tar mig för den jag är och inte för hur jag ser ut! Och tack till alla fina som gratulerat mig, de värmet gott :)


Kommentarer
Postat av: sofia

Klart dom vill ha dig, du är duktig marina! Det får du inte tro nåt annat om! Grattiskram <3

2012-03-21 @ 06:30:23
Postat av: Anonym

"inte för hur jag ser ut" lägg av marina!

2012-03-21 @ 15:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0