När lycka är som bäst

Puuh, jag tror jag växer för var dag som går. Idag vare jag och kassan. Heeelt själv. Stolt tjej, jajemen!

Att se killarna spöa skiten ut Linköping (som för övrigt inte har förlorat en enda match i serien) idag med 3-0 var helt sanslöst. Så förbannat kul att se killarna briljera så bra! Adrenalinet koka i kroppen och jag kände bara hur jävla glad jag var inombords! Det står nu 1-1 i matcher och jävlar i min lilla låda så skönt de är!
Sen att både Gislaved och Lindesbergs är i semi för tjejerna är ju grymt de å, grattis Lisa, Evelina f och Evelina s! Lika så Brynäs. Okojoj de går framåt! Nej jag är så sjukt glad just nu. sprudlar glädje i kroppen. Åh.


Kommentarer
Postat av: Mia

Taaack Marina! Du är himla duktig du med som har fixat sommarjobb och så kul att du trivs där! Puss

2012-03-22 @ 21:31:16
URL: http://lifeisalaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0