äntligen någon som tycker jag är duktig!

jag tappade helt enkelt gnistan och orken när jag skulle skriva klart min idrottsuppsatts som skulle lämnas in i början av mars. helt stört, de gick bara inte att få ut några ord om det. men så en kväll kom känslan tillbaka och jag skrev klart den. bara två månader och åtta dagar för sent.. HAHA

men så såg jag idag att det var helt klart värt att vänta dom där månaderna tills skrev klart den! så förbannat skönt att känna sig bra på nånting, att komma överens med läraren. att han förstår vad jag menar & känner och ändå kan sätta ett riktigt betyg trots att jag lämna in den så pass sent. så tack fredrik, du gjorde min morgon så mycket bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0