Dagar som aldrig kommer bli sig lika igen

Plankutmaningen är nu igång och jag känner mig redigt taggad på att köra det i fyra veckor nu! För om alla andra kan så borde fan jag också kunna lyckas, nu är vi ju några stycken som kör också vilket är grymt kul, bra jobbat Mia!!

Dagen har gått åt till så mycket tankar och funderingar om livet att jag fan börjar bli rädd för de man i praktiken ska "lita" på mest.
Är så fruktansvärt arg på allt som har med sjukhus och läkare att göra så jag vet fan inte vad. Att just ni ger upp hoppet om en människa är för mig helt jävla ofattbart. Fyfan. Ordlös

Så visst var det skönt att få träna såhär på kvällen. I över två timmar kunde man släppa allt och koncentrera sig på annat. Men så fort det är slut så kommer allt tillbaka igen..


Kommentarer
Postat av: mia

Klart du kommer fixa plankutmaningen! :D

2012-10-16 @ 13:06:20
URL: http://lifeisalaugh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0