Så mycket känslor

Gó fika och en redig simtur på 1,5 km har barro och jag hunnit med idag! Hurtiga sö. Sen har jag bakat och tittat på älskade grey's. Jag är så jävla förtrollad i den serien (som ni nog redan vet) man vet varenda liten detalj i det hela. Och det ända man blir så förbannad på är att alla försvinner och dör. Hjärtekrossande, verkligen.

Sen att jonas gardell gav oss torka aldrig tårar utan handskar var bara så fantastiskt bra. Men ändå så sjukt hemskt, att alla dessa människor älskade så högt men fick lida som mest. Det högg i hjärtat att se och veta att det där verkligen har hänt. Alla dessa människor som kämpade för kärleken och blev så illa behandlade. Fan vilken värld vi lever i alltså.

Och mitt upp i allt detta så lös nog Henrik Lundqvist upp alla flickors drömmar ikväll. Man kan ju inte annat än älska den killen! Drömmarnaskarl, wow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0