Lördaaag

Jo men en trevlig lördag hade man väl! Börja med att göra lite ärenden och sen bar det av till Gävle med brudarna för att lira lite Beachvolley. Satans kul var det! Nu äre ju helt sinnes vad man längtar till att få spela igen!! Sen fortsatte kvällen med middag och dricka. Blev taxi in till Gävle och sen heartan. Ok runda och inget mer faktiskt. Hemgången sen var roligare, efterferre hos Mia med några grabbar å helvete så jag skratta. Massagekurs, tacos, varma tofflor och en chipsslukare! Hahaha rulla sen hem vid sex tiden och mötte upp två av grabbsen som inte hade kommit längre än till central var av en av dom satt fast på ett tak HAHA dog lite där ett tag, men tillslut kom han ner ponken. Och jag pigg som satan tvingade mig själv att slå ihop ögonen där vid kl åtta i morse. Hehe dom tyckte jag blev dryg där på slutet, hallååå. Ingen som gillar min humor tror jag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0