Juletid

Aaaah men hallå. Går på repeat så man vet ju knappt vad det är för jävla dag längre. Jobbar lite, tränar lite, umgås lite. Så jaa, händer väl inte mycket mer just nu. Har varit duktig i år och bakat rätt mycket nu till jul. Tre olika sorters kakor för några veckor sen, Rocky Roy med Caroline och nu är även ett pepparkakshus gjort! Haha tjusigt värre sö. Julklapparna ska inhandlas snarast. Men innan dess ska jag piffa upp mig lite. Kan behövas lite ny energi i denna kvinna kan jag säga. TUR att jag har mina guldklimpar i vardagen, i mitt liv alltså. Utan er hade jag aldrig orkat stått på mina ben utan att bryta ihop. För ja ibland känns det jävligt meningslöst och förfärligt jobbigt. Men då påminner ni mig alltid om att jag har er i mitt liv och då blir jag genast mycket gladare. Peace 








Kommentarer
Postat av: antoniafelice

Du är alldeles underbar och perfekt som du är <3

2013-12-27 @ 22:51:46
URL: http://antoniafelice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0