6 februari

Känns nu att man gick upp kl fem i morse och att sovtimmarna inte vart så många. Fan låg och vände mig hela tiden och var inte ens trött för den delen.. Men jobbet flöt på, och lite kul var det att jag hade tappat rösten i morse haha. Var hes så ända in åt helvete, sjäkvklart så ringde telefonen mer än vanligt å herre så jag lät. Ungarna bara skratta och jag drack säkert fem koppar te innan den sakta men säkert börja komma tillbak lagom när jag skulle sluta haha. Blev sen ett besök på gymmet efter jöbbe med barro.
Tankarna går på högvarv hela tiden, alltid något som ligger där och gror..

Tänkte iaf dra till gymmet imorgon innan jobbet. Känns dock lite surt att man inte kan åka med och titta på Sollentuna-Tierp på kvällen.. Dom lär ju sakna hejaklacksledaren känner jag.. ;) hehe nä men hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0