Onsdag

Time for work. Jajemen, det kändes verkligen att det var första dagen efter jullovet. Men det gick bra och knoddarna fick sig en riktig mjukstart med mig som lärare. Knutit sjukt mycket skridskor idag och fler lär det bli imorgon också! Haha helt sjukt hur mycket dom åker.

Har verkligen blivit omhändertagen av alla små liv idag när jag känt mig lite hängig, dom får mig verkligen på bra humör! Skrattar mest hela dagarna med barnen och kollegorna. Härlig känsla :) speciellt när dom nu kommer ihåg mitt "svåra" namn haha. Imorgon vankas det 7-17 och fredag 6-12 innan man går på helg! Fredagen är uppbokad men sen Blire nog en lugn helg igen. Vad hände där liksom?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0