Tack helgen

Som alltid så springer dessa helger förbi som i ett sus. Men jag hade det riktigt kul i lördags. Kika på fotboll och skratta till klockan tre på natten och sen när jag väl gick hem själv i mörkret så slog det mig; fan jag är spiknykter och är ute å går nu med ett leende på läpparna? Ey de var fan inte igår eller. Haha

Trött som ett djur sen begav jag mig till hallen kl nio på morgonen för att kika på svenska cupen. Snäll som man är så ställde man upp som domare med tuben, klockrent team! Haha nej men de var la skoj. A-lags boysen bjöd sen på en grym match på kvällen och vann med 3-1 mot Vingåker! Alltså Felice darling, hur kan man vara sådär jävla snygg?! Joooobbbigt läge ;) hehe

Övertaggad på måndagen faktiskt. Shopping & träning står på schemat. Yeah man, ska träna som ett jävla djur nu!!


Kommentarer
Postat av: antoniafelice

alltså, jag DOG inombords när jag såg honom på träningen idag, alltså DÖÖÖÖÖÖ vad snygg han är!!!

2013-01-30 @ 00:28:08
URL: http://antoniafelice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0