känslan du ger mig

helgen brassa iväg med en jävla fart. började fredagen med att jobba och fortsatte sen kvällen ut till gimo för middag och mys med tjejerna!
lördagen bjöd på pangväder och beachturnering i mededeby med härligt folk! hur kul som helst, skratta och spelade hela dagen. fast att vinnarskallen kom fram där ett tag när det inte gick som jag ville.. haha så kan det bli. hade högre förväntningar på kvällen sen men den blev ju bara pannkaka av alltihopa. på tio min bestämde jag mig iaf för att följa med till gudinge, och jag hade lika bra kunnat stanna hemma.. nykter är inte kul alla gånger. har fan tappat lusten att gå ut nu för tiden, känns bara som att man är ivägen för alla andra.. hemskt tråkigt. blev medbjuden till rullsand för söndagshäng men det hela slutade med att vi hamna i bergstäkten isället. haha jaja, bättre lycka nästa gång.
 
jobba veckan ut nu också. längtar tills pengarna sitter där på kontot i augusti hehe. inget ön i går heller. prioriterade jobbet och spelade istället beach med polarna, helt klart värt det!! två jobbdagar kvar till helg, helt ok.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0