Göteborg fem år tillbaka

Helt galet vilka underbara minnen jag har ifrån Göteborg. SM med alla mina fina vänner & tränare. Det var som att vrida tillbaka tiden fem år och bara må. Man gick där på samma gata och bara tänkte tillbaka på första gången man gick där. Första gången jag träffade dig. Alla volleyboll människor som man träffat & spelade mot. Dom galna kvällarna där vi nästan lyckades få en gratis biljett till Håkan Hellström som då spelade på Scandinavium. Luftmadrassen som jag delade med fru svantesson. Eller den gången när vi gick förbi idol kön och en vakt frågade oss vi inte sålde knark hahah. Listan kan göras lång. Men så mycket kärlek, skratt alltså. Lovar att jag kommer leva på dom där dagarna tills jag dör. För något sånt här kommer jag nog aldrig att få uppleva igen.


Kommentarer
Postat av: Evelina

<3!

2013-06-12 @ 16:28:51
URL: http://evelinafrank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0