På resande fot

Hur man är ute å flänger. I fredags åkte jag upp till Leksand med farmor, farfar, Hannah & Viktoria för att fira kusin Amanda på hennes student! Riktigt mysigt var det. Titta på utspringet, flaket, åt mat och prata innan vi sen styrde om för kvällen då det vankades utgång! Hur kul som helst, ännu roligare vare att träffa på polarna därifrån :) så nu läre bli en tripp upp igen snart! Och en annan fick ju för sig att man skulle gå och köpa sig en korv mitt i natten. Så efter kl 2 gick jag helt själv igenom hela Leksand och köpte ma en körv. Blev smått uppraggad i kön också, sjuuuukt kul. Skratta så tårarna rann när jag kom hem igen! Haha bra jävla skön alltså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0