Bättre dagar kommer

Haha dra åt helvete så less jag var igår. nog för att jag bara är vikarie men för det ska man väl ändå behandlas som vilken arbetstagare som helst. Fyfan. Tur att man har en del guldklimpar på jobbet ändå! Nej men det blev en heldag på jobbet igår, var träslöjdslärare också vilket gick bra ändå. Alla fingrar kvar på barnen hahah!

Fick iaf en bättre start idag, soooool och ett besök på gymmet med Caroline där vi träffa på en hel drös med bekanta på gymmet! Blev på riktigt bra humör efter det! Så jävla skönt att träna på helger egentligen. Erika och Sara tyckte jag hade blivit smalare också, fasen så glad jag blev. Haha Inte bara jag som märker skillnad :)) blev man bara mer motiverad efter dom orden! Ikväll vankas det middag med fina vänner och bästa kusin som är hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0