Days

Fasen, denna "tomma" vecka blev ju ganska så fullbokad så att säga. Jobb mån-tors och kanske på fredag med. Gött med pengar men sen hur själen mår är ju en annan femma. Sover som ett jävla arsle, om jag ens har sovit nånting? Vänder å vrider och vips så ringer klockanfan och då äre bara att kliva opp. Tur att man har fått banka lite boll på volleyn & skrattat med mina kära. Hahah jaa, jag och Felice iaf!

Annars så var inte den här onsdagen så mycket att hurra för. Känt mig redigt depp & slut som människa.. Men trots det så vare kul att åka skidor och glassa i solen med kidzen på jobbet. Hjälpte Mia att träna några barn nu på kvällen också å herre vilka sköningar alltså! Hahah snacka om att vi fick oss ett gott skratt!


Kommentarer
Postat av: antoniafelice

Du är bäst hjärtat! FAAAN, vad snygg din nya klocka är! <3

2013-03-08 @ 21:13:37
URL: http://antoniafelice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0