Plus i kanten gullet

Men du så dagar kan vända alltså. Blev några ärenden gjorda på dan innan jag drog iväg till jobbet. Gladare än någonsin faktiskt, vet inte varför. Fick bara en sån jävla bra magkänsla. Kanske var för att jag fick jobb hela veckan ut. Cash is king baby!

Fick fira världens bästa morfar när jag kom hem också som fyller 67 år idag, kanske världens finaste människa min morfar!! Avsluta sen dagen med volleyboll, skaaaapligt fint faktiskt! Sakna dock min skrattkompis som har ont i ryggen.. Men de flöt la på bra, och nu längtar jag tills på torsdag då det är hemmamatch!! Woop på den. Nej men ska vi säga såhär så hade jag en jävligt bra tisdag. Behövde man ju!


Kommentarer
Postat av: antoniafelice

du är bäst hjärtat! syns imorgon! <3

2013-03-13 @ 16:19:09
URL: http://antoniafelice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0