Cykla är fan livet

Men dra åt helvete vilken lång dag haha. Vakna fyra och inser att jag ställt klockan fel men de löste sig fint och jag var sen på plats på jobbet före kl 6 som vanligt. Haft en lite seg dag må jag tycka, men vädret gjorde det ändå lite lättare att jobba. Ute hela dagarna vilket man inte kan klaga på! Bra fint att man cyklat 3,6 mil idag å. Fram & tillbaka mellan Tierp-kyrkbyn för att jag hade hål på 2,5 timme. Hahah skojar inte om mina knän å lår strejkar nu. Men de gick ju la fint de! Älskar att man alltid har motvind till jobbet och medvind hem... NOT. Hahah fiiiint sö.

Hann väl vara hemma sådär 40 min innan man drog vidare för träningsmatch mot "tanterna" som ska lira veteran SM. Åh vilken känsla att få spela en RIKTIG match igen. Vill bara spela mer. Så underbart! Grymt kul bruuuuds! Toppa väl det hela med en cykeltur med barro HAHA. Ja, jag älskar att cykla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0