1 oktober

Helgen flög iväg, dock lite halv seg kan jag tycka men. Norlie & Kkv i fredags tyckte jag var riktigt bra! Mycket folk, men vafään. Åkte sen och hälsade på Louise i hennes nya lya, fint sö! 

Den här veckan är full från topp till tå med jobb, träningar, möte, kurs och match. Jobba 12 h idag, tre sjuka ute i kyrkbyn. Tycker så himla synd om mina kollegor men å andra sidan så får ju jag jobba mycket också. Både bra och dåligt det där. Baaah. Nog för att man inte har så mycket till liv, men ändå så äre fullt upp ändå. Fast nästa vecka kan det ju vara hur lugnt som helst.. Bara träningarna och ett besök hos doktorn inbokat. Jävla äckel öra ska äntligen få bli bra... Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0