Det kommer en tid då man inser att livet var bättre för

Men hallå, vart tog all ork och lust vägen? Less men ändå inte. För man orkar seriöst inte bry sig längre. 

Fått jobb hela den här veckan också. Härligt sö. Dagarna flyger verkligen iväg. Tur att man har en del guldklimpar på jobbet som förgyller ens dagar! 
Träningen igår var kul, så mycket roligare allt blir när det är planerat! Man får helt enkelt var glad för den tiden man får. Var även till doktorn idag, alltså BAM vilken snygging!! Kolla upp mina knän och öron. Så nu hör jag igen hahaha... Och så ska jag få övningar av sjukgymnasten. Känner lite såhär nu, varför träffade jag inte den här prinsen för två år sen när det hände så kanske knät hade varit mycket bättre idag?? Aja, dagens hjälte iaf, så jävla snäll och duktig!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0