Bra jävla dagar

Blogg
Woop woop, i fredags efter jobbet begav sig jag, Caroline, Jenny och Emma oss neråt i landet! Mellanlanda i  Gislaved där vi checka in i stugan mitt i natten, haha klockrent! Sen åkte vi till Ullared på morgonen och shoppa järnet! Sjukt kul resa, skönt att komma bort lite med! Älskar verkligen att åka bort sådär, spelar ingen roll om det är över dagen eller en vecka. Bara känslan av att få komma bort och se nya saker är verkligen bra för själen!! 

Så igår hade jag en väldigt bra måndag. Jobbade först vilket jag kommer få göra hela veckan, score!! Kvällen sen spenderades i hallen. Underbara måndagskvällar. Önskar jag kunde få ha såna kvällar varje kväll. Då jävlar skulle jag må som en kung! Ojoj. 
Har kikat in matcherna för denna säsong också, snart är det igång och jag är så jävla taggad!!! Bah så jag har längtat. Kommer bli grymt! Och att dom sen har hemmamatch när jag fyller kändes jävligt nice med haha :)) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0