Sjung för mig i natt

Helgen, världsklass så kul man kan ha. Öregrund levererade så mycket kul!! Träffa massa kändisar och hängde med eliten. Skratta så tårarna sprutade, hängde i en båt och dansa så man fick skavsår. Ringde och sjöng; ja må du leva och fick till svar; "men nu har du kommit fel, jag fyller ju inte idag??" Chilla med DJ:n och blev uppraggad av en snubbe. Aldrig skrattat eller dissat någon så hårt förut. Grabben:"får jag ställa 3 frågor. Jag"haha do it.." Är du singel? Är jag snygg? Ska vi strula?" HAHAHA avlider, han fick då fan inte nå napp här eller! Nej att få umgås med så fina människor gör en ju helt klart glad i magen. Att bara kunna sitta på en klippa med sin kompis och känna ren jävla glädje. De ni. Och "run bitch" har aldrig varit så fruktansvärt kul som då. TACK ALLA 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0