Ikke nöjd

Så in åt helvete less över en sak som hände för två helger sen.. Var alltså en random kille som inte tyckte jag skulle dricka mer, var på jag ska ta en klunk i en glasflaska då han trycker in flaskan i käften och min tand går sönder.... Visserligen har jag en lagning där sen förr som jag var så nöjd med och har funkat fint i 7 år nu. Den hade nog suttit kvar i 10 år till om de inte hade hänt..  Iallafall så var jag och lagade den, men är nog inte nöjd ändå. Bara för att den var så fin förut så stör jag mig som fan nu..kanske ringer och gör om den till nästa år. Så jävla jobbigt när det inte känns bra :/ 
är alltså den högra framtanden de gäller... Wääääh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0