Ett år till att tänka tillbaka till

Man vet hur fort tiden går, ändå blir man lika chockad när man inser att det snart har gått ett år sen sist. Hur annorlunda allting var då jämfört med nu. Inser att allt annat går vidare medan en själv står kvar på samma ställe. Gamla känslor sitter kvar och gör sällskap med dom nya. Det går bara inte att släppa det som varit. 

Förra året den här veckan var det en jäkla massa planering. Min 20 års dag skulle bli perfekt, vilken den nästintill blev också. Helt klart en minnesvärd dag! Nu fyller jag 21 på söndag och ska få fira den dagen nere i Aspenhallen med en volleybollmatch! Tråkigt kanske en del tycker men för mig känns det jävligt bra! Det är ju ändå där jag nu för tiden är som gladast. Jag vill fortfarande ha den där perfekta känslan över dagen. Planerar in i det sista även här. Och jaa, det kommer bli legen.. Wait for it.. Dary!! Om jag får som jag vill. Så var man där igen... har alldeles för höga förväntningar. Erkänn själv hur jävla ont det faktiskt gör när det sen inte blir som man tänkt sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0