Lämnar verkligheten bakom mig

Man krigar på i vardagen, åker från ett jobb till det andra. Får skit för att man inte har tid när som helst. Men ursäkta att jag också försöker ha ett liv här.. Umgås efter att ha kollat i kalendern om när man har tid. Hur sjukt är inte det?!  Man vill hinna med så mycket men måste tyvärr prioritera jobbet först. Värdelöst. Spyr nästan när jag hör ordet jobb för tillfället. Det suger så mycket energi ur en. Nej, det känns bara jobbigt att behöva stressa mellan två jobb nu känner jag.

Så nu åker jag bort i några dagar. Bort från alla jävla måsten. Bort från allt som har med planering att göra. Nu är det spontant som gäller. Göra det som faller en in i smaken. Umgås med min fina familj. Det mina vänner, det är fan underbart att få känna så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0