Vi är bara människor

Den där oroliga känslan som infinner sig i min kropp. Jag orkar inte må dåligt. Orkar inte att allt ska göras halvdant. Jag lägger verkligen ner all min tid och själ på att det ska bli perfekt. Ändå är det jag som känner mest ångest av alla. 

Har jobbat som en jävla gnu dom senaste dagarna. Först 8 H ute i kyrkbyn och sen hem och sätta fransar i typ 4-5 h. Långa dagar blire, men det börjat väl ordna upp sig med fransarna trots allt... Men jag är så jävla glad att jag har världens bästa kollegor på jobbet! Ni stöttar alltid och får dagarna att springa förbi. Ett stort jävla tack ska ni ha, för ni betyder så mycket!! Och tala inte om ungarna. Ni må vara monster ibland men gud vad ni sprider glädje!   

Nu väntar bara bra dagar. Bra saker med mina fina tjejer. Sleepover, grönalund, Beachturnering och så party på det. Jag ska må som en jävla kung. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0