När tvärtom blev till nånting bra

Man vet varken in eller ut längre. Men fasen så glad man kan känna sig vissa stunder. Haft Madde & Vickis på besök som fick fina fransar, gullepluttarna!! Pratade och insåg ännu en gång hur liten världen är!! Haha sjukt. Spanjoren Felice fick också fina fransar, ska hinna med en dejt där är väl tanken innan hon reser tillbaka till värmen igen! Hängde med Caroline & Anton också, så fruktansvärt kul!! Åkte till Uppsala och hängde på saluhallen med ett gäng. Grabbarna höll definitivt för underhållningen! 

Och idag har jag flyttat min lilla firma till ett eget rum hos bästa Pia. Hon hade gjort det så fint!! Kommer bli så bra att få vara där i sommar :) början helvetesveckorna nu, jobb i kyrkbyn först sen hem och göra fransar. Jo men det gäller att ligga i!! Får lite smått ångest, saknar min lillasyster så jag vill gråta. På riktigt, världens bästa. När jag tänker på det så vill jag fan inte jobba. Men när fick man som men ville sist? Hehe 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0