1 & 2 Mars 2014

Min 21-års dag, herre så jävla sjukt. Mycket bra magkänsla hade jag efter den helgen. Åt middag på church street med ett fint gäng. Caroline, Felice, Rickard, Tobbe och Simon. Drack drinkar så jag blev snurrig i skallen redan under middagen hahah.. Men trevligt var det, och självklart god mat!! Drog sen vidare till Interpool där vi spelade biljard och hängde lite. Blev sen en runda på heartbreak, findrink vid tolvslaget och en jäkla massa grattiskramar fick man. Lugnade mig sen och insåg att jag faktiskt har tröttnat lite på hb. Nu vill man testa nånting nytt faktiskt.

Den stora dagen spenderades hemma med familjen, fick fina presenter och bjöd på smörgåstårta som jag, mormor & morfar hade gjort. Så förbannat jävla gott. Sen var det ner till Aspenhallen som gällde. Gratulationskramar vällde in och jag kände att jag inte kunde ha fått en bättre födelsedag. Fina Sara sjöng nationalsången så alla i hallen fick gåshud, såååå fint!! Sen var matchen igång, svajigt var det och Kyle gjorde illa sig så vi fick därmed se oss besegrade med 0-3 i set. Grymt tråkigt, men om jag känner oss väl så är vi bäst när det väl gäller så nu håller jag tummarna för det. Men herre så fina människor jag har i mitt liv. Blir helt rörd. Så tusen tack för alla gratulationer och för alla fina presenter jag fick. Ni är bäst.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0