Du vet inte min historia

Det kommer alltid finnas dagar då det känns mer. Dagar man vill glömma och dagar man vill göra om. Alltid är det något som påminner oss om hur vi kände just då. 
Jag skäms för att jag gräver ner mig själv så hårt vissa dagar, men så vänder det och jag accepterar helt enkelt hur allting är. 

Nu har jag jobb, franskunder & lite roligheter att se fram emot. Måste fylla ut dagarna med nånting för att inte falla tillbaka. Jag lägger ner både hjärta och själ i allt jag gör nu. Får inte ge upp. Om några veckor är jag förhoppningsvis klar med utbildningen och då kan jag andas lite igen. Men tills dess ska jag ta dag för dag, måste samla ihop mig själv nu. Har jag klarat mig förut så gör jag det nu med. Så är det bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0