Fredag

Igår blev det lite systermys efter att jag haft Josefina på besök som fick fina fransar! Luncha på brorsans & tog en glarre på det. Det är så himla kul att se hur stor Elise har blivit, duktig på precis allt och alltid glad!! Min lilla solstråle håller på och bli stor nu. På kvällen åkte jag och Caroline in till Uppsala, tittade på the other woman som var riktigt bra! Sen när vi skulle hem så mötte vi upp massa tierpare som skulle ut på skiva, hahha som det tog emot sen då när vi satte oss på tåget.. Menmen på lördag ska jag la bli full! 

Så idag har jag haft en franskund och umgåtts med Elise. Sjukt tråkigt väder men vem orkar klaga på det egentligen? Nej grymt skönt med helg nu baaa yeaaah! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0