Veckans alla dagar

Hahah dra åt helvete vad det blåste idag när man skulle cykla hem från jobbet! Skratta åt mig själv för det kändes mer som att man rulla bakåt än framåt haha... Hela veckan är full med franskunder, två st varje dag förutom på lördag för då tänker jag vara full hehe. Men kul är det när man själv märker att man blir bättre och bättre! Så himla kul att få så mycket positivt sagt om mitt arbete också, det värmer i hjärtat! Fullbokad ända till inlämningen av kursen. Helt sinnes att det snart gått tio veckor sen jag började. Dagarna är så fullbokade att det känns som att det hinner gått 48h istället för 24. Men jag klagar inte, måste hålla tempot uppe nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0