Låt de bara vara

Börjar sakta men säkert förstå varför jag reagerar som jag gör. Tar åt mig så in i helvete med saker så jag slipper tänka på vad det är som får mig att vilja ge upp. Du inbillar dig själv till en början att det får dig att må bra, men när det i själva verket får dig att må åt helvete dåligt. Nice va?

Försöker fylla mina dagar med så mycket som möjligt så jag inte hinner tänka på annat. Jobbar och sen hänger jag i Aspenhallen. Ohja, nu närmar det sig seriestart för grabbarna. Mycket som ska fixas och ungdomsträningar som ska planeras. Känner att engagemanget hos vissa skulle behövas höjas. Har nog aldrig haft så mycket åsikter om saker som jag har nu. Blir uppriktigt sagt förbannad på så mycket som jag förut inte orkat lägga energi på. Men nu kokar de. Helvete eller att folk ska få köra med mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0