Du får mig att vilja ha mer

Att man kan bli så berörd av musik. Du kan gå från nedstämd till partyhumör på två röda av bara höra rätt låt. Eller orka springa liiite till eller ta i lite mer än du orkar bara för att musiken får dig att orka! Uuunderbart. Sällan jag inte lyssnar på musik faktiskt. Tar varje tillfälle jag kan. 

Just nu cirkulerar det ett klipp från the voice Tyskland på två st fantastiska personer som sjunger all of me. Så jävla fin så jag smäller av. Grabben som sjunger där är helt amazing! Han framför stay i ett annat klipp och jag ryser varje gång jag hör hans stämma. Så jävla fin!! Är sjukt avundsjuk på er som kan sjunga, verkligen! Åh 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0