Fredag hela veckan

Ey yo. Fan att allt ska hända precis samtidigt. Virrar runt som en höna och försöker få ihop allting. Hade så mycket i huvudet att jag totalt missade vad det stod i ett sms och svarade på nått helt annat. Hahaha jävla idiot man är. Meeen, det lugnar sig nog snart. Var in en snabbis till Gävle idag och handlade lite inredning och annat skoj till företaget. Woopwoop. Vuxet när man börjar dra fraser som; "Jag tar det på företaget" haha blir nog kanon de där när allt är klart. 

Lång vecka med jobb, möten & förberedelser som sagt. Att det redan är onsdag och jag känner hur partynerverna rycker i mig. Vill dansa och skratta med mina vänner nuuuu. Heheh, snart så. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0