Shake that ASS

Weeei, i lördags fick jag äntligen släppa loss på dansgolvet. Haha! Var ju som sagt i början av juni man var ut på krogen sist. Men hade helt klart en bra kväll. Drack en drink på Södra med Madde och Pontus. Sen begav vi oss till bankhuset där Tessan sen anslöt sig. Kuuuul!! Söndagen blev lugn med dagen efter mat hemma hos Lindberg.

Att solen tittat fram om dagarna är ju bara underbar. En tripp till Uppsala hann jag med, träffa Hanna och prata lite produkter. Handlade mig lite baskläder. Så jävla tråkigt!! Baah, vill handla massa fina kläder för nu äre torka i garderoben haha.. Nej iväg och ta min andra franskund nu sen ner till älskade Aspenhallen för skoprovning och möte med elitgruppen. Jajemen! Hörs rå









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0