Känslor i tusen bitar

Den här veckan ville jag bara bryta ihop. Så in åt helvete mycket känslor som spökat. Grabbarna åkte hem till USA och att säga hejdå är aldrig lätt. Separationsångest delux. Och när man får höra hur uppskattad man varit och inse att nu vet jag inte när jag får träffa den här människan igen. Den gör riktigt ont. De sprider så mycket glädje i vardagen, så ja det blir alldeles för tomt nu. De blir liksom en vana att ha dom här, att dom frågar hur man mår och dela glädje tillsammans. Finaste grabbarna.  

När man inser vad det är som får en att gå i tusen bitar, du vill ha en förklaring. Det är saknaden som gör ont. Du försöker dölja det men så rinner allting över för att det blir för jobbigt. Helvete, så fuckade du upp det igen. 

Men firat påsken har vi väl hunnit med. Påskmat och massa påskägg, fint sö. Myst med mina underbara syskon! Varit ut på bj med Caroline & Amanda vilket var grymt kul!! Lär göras om. Var även en sväng till Gävle på inflyttningsfest! Så ja, nu hoppas jag på en vecka då jag kan få reda ut lite saker på. Andas marina. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0