Mitt tredje hem

Fick mig en riktig spark i röven när jag fyllde år, sagt och gjort så har jag haft min första körlektion med the one and only Jörgen! Haha sikken gó människa han är!! Gick bättre än förväntat, så nu nöter man på tills det är dags igen. Lär ju göra farmor och farsan nöjd innan de här året är slut :) haha 

Annars så drunknar jag i jobb. Blir så glad, ni är fantastiska!! Vill hinna med alla på en gång så nu är kalendern full!! Blir rörd av er som delar/gillar/sprider vidare att jag gör fransar. Det betyder mycket fast jag kanske inte nämner det. Tack!! Haha och mitt upp i allt jobb så håller jag på att planera avslutning för kidsen, spelare tills nästa säsong å en massa annat. Svårt å säga nej?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0