Vårmix

Förra helgen var bara sååå kul! Bowla på lördagen med mitt lilla gäng. Söndagen sen bjöd på volleyboll heeela dagen i Uppsala!! Så fruktansvärt jävla kul! Vi körde vår-mixen så vi var killar och tjejer som körde några matcher. Började svajigt och bestämde att jag sen skulle gå passare. Ännu mer förvirrande men det gick mycket bättre för allihopa, och hur kul var det inte att spela passare???? Svettig som en gris blev jag men herre så kul mitt lag hade!! Vi gjorde en grym insatts tycker jag! Offrade två naglar med för en seger, hahah blodet rann och där stod jag med mina för långa naglar och ba; hehe domaren, måste plåstra om nageln hahahah!" 

Ännu bättre avslut på en grym dag var att vi åt på chop chop sen, sinnes jävla god mat!! Satt så jävla bra mina vänner! Hahah nej men herre, underbar dag!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0