Företagsfrukost

Torsdagen började som sagt med företagsfrukost som jag och Pernilla gick på. Intressant start på morgonen!! Kan inte göra annat än att skratta åt mig själv hur jag ser på vissa saker. Hur personer beter sig olika beroende på vem man är, hur man talar och fångar andras intressen. Hur man har gjort sin power point (HAHA ni vet hur noga jag är med ha en snygg pp, den ska vara snygg & intressant in i minsta detalj!!) så ointressant för vissa men jag tycker det är viktigt att fånga innehållet så att man förstår som publik också. Ajaa.. Blev iallafall sjukt inspirerad av en dels arbeten som dom delade med sig av. Unga & nytänkande idéer!! (Snygg chef med!)
 det är även vid sånna här tillfällen man inser vilken syn en del människor har på unga personer. Alltså fuck u, riktigt äcklig stil.. Att jag som ung tjej är sämre än den där damen med 30 år i skolan fick mig att vilja spy. Jag har faktiskt kommit långt på så kort tid. Skulle kunna fortsätta att skriva om de här med hur folk ser olika på en. Kommer nog några ord om det.. Men i vilket fall, älskar er som brinner för det ni jobbar med! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0