Vackra ögon

Utan tvekan så måste jag stanna till ibland och inse vad jag är idag. Har så många att tacka som ställt upp & hjälpt mig under tiden. Men hey, det är faktiskt jag som står här och har startat ett eget företag. BOOM!!! Jag vågade chansa på nånting som egentligen kunde ha slutat för längesen. Ska jag vara ärlig trodde jag aldrig att det kunde gå så bra som det faktiskt gör idag. Jag har kunder varje dag och jobbar så pass mycket att jag går plus efter att bara ha jobbat med de här i 8 månader. Hur sjukt?? Jag älskar allt runt omkring mitt jobb, och att få göra människor fina med är så kul! Offrar många timmar, men se vad hårt arbete lönar sig i slutändan. Tänk att jag med kunde bli lite vuxen. Överväldigad av detta. Nu kör jag på så länge som de går. För vem vet till hösten kanske man har nått nytt på gång. Men tills dess kan jag stå här idag och vara lite stolt över vad jag åstadkommit. Bring it on biaaatch. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0